Rain rain go away GO AWAY!!

...Sjöng Terence Trent Darby på 80 talet...och jag HÅLLER MED!!  :o(

Hann precis hem från min promenad, när det började regna som bara den!!

Idag är jag trött... VÄLDIGT TRÖTT!! :o/

Så jag funtar på, att ställa mig vid spisen å göra nåt lång kok, och sen plocka lite här hemma. Skönt att hålla igång när man e trött, annars blir det ju bara värre juh. :o/

Ang pluggandet, så är jag inne på Vetenskaps kapitlet nu....intressanta frågeställningar är det...tex VAD är egentligen FORSKNING, och VAD baseras det på?? osv......HUR aktuell är egentligen olika forskning.... :oD :oD

Jaa.. man gör HELT rätt i , att plugga, DEN saken är iaf SÄKER!!! Dels är det ju såå kul att lära sig om saker som man upplever intressanta, och sen är det ju även skönt att man pluggar i sin egen takt också!! :o)

Fast jag hade nog egentligen kunnat göra det snabbare.  :o)

Nu ska ja sätta fart me allt som ska göras!!!

pussss!! :o)

// " I wanna love you, and treat you right...!?? " :o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0