Onsdag 27/5-09

Idag träffade min yngsta son en person som han inte träffat på länge...förhoppningsvis, kommer dom att träffas mer...  vi får väl se hur det går ... :o)

Skulle egentligen ha gått på möte nu på kvällen, på hans fotboll, men det krockade med tiden som sonen skulle vara hemma igen, så det gick inte....men jag löste det ändå, som den superkvinna jag är!! :oD

Jag passade på att fixa lite här hemma... när jag var själv,  även där uppe...trots att övervåningen fortfarande inte är klar...måste fasen ringa till hyresvärden i morgon, och fråga HUR lång tid det där badrummet ska få ta egentligen!! Ja menar, HUR kul ÄR det, att ha den där fläkten som surrar, å får tempen upp emot 40 grader där uppe??? :o(

Va å handlade lite också, å sen gick jag upp till grannen å babblade lite över en kopp. :o)

Har hunnit med att ringa lite samtal också, och försäkringskassan måste ju få dagens PRIS, va gäller telefonkö iaf....268 samtal före!!!!  *omg!!*

Hann med både det ena och det andra innan man kom fram där, vill ja lova! :o/

Hahahah kollar just på vädret, och det har tydligen varit "lite ostadigt" idag...NO SHIT SHERLOCK!!! Det var ju fan STORM!!!!! Hahaha :oD

Nää nu ska ja ta ett äpple...sket ju i middagen idag....börjar bli lite hungrig... :oD


 hahaha!!!

Sov så gott!!

// " Never trust a stranger.."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0