Just idag mår jag bra...

"Det gick sådär på frisbeegolfen idag!!" hahah va rolig jag är!! :o)

Idag har jag behövt sitta på ett tråkigt möte, gällande sonen. :o/

Och nu, är det bara att vänta å se.... lär bli intressant ...men jag tycker att det gick bra iaf! :o)

Så jag är nöjd. :o)

Men jag är ju också en person som inte har några problem med samarbete. Men vi får väl se, för det kan tydligen betyda flera saker?? :o) Dock inte för mig....och det är ju bra, för mig!! :o)

Jag/vi kom hem ganska sent på eftermiddagen, och så hade vi kompisar här, å käkade ihop. :o)

Sen duschade jag lillgrisen och nu sover han!! :o)

Och jag, ska väl också snart sova....

Idag är första dagen, i resten av ditt liv!!!

Skynda varsamt, så slipper du rekylen.... :o)                                         

Sov gott!!

// "Cause you´re playing with fire.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0