THIS GIRL, is to GOOD for you!!! ;o)

Det kan du ge dig på! Jag är så himla bra, så jag va å köpte lite kläder till mig själv idag! :o)

Det var helt underbart, att gå på stan alldeles själv, utan några barn med! :o)

Livet känns härligt, och vårvädret bidrar nog en hel del!! Eller vad säger ni?? :o)

Ska snart käka middag, och ja e sjukt hungrig. det blir halvfabrikat idag, eftersom det blev så sent. Kom ju nyss hem...

Förresten, så måste jag bara säga en sak som slog mig nu....jag tycker så himla synd, om de stackare, som är helt oförmögna att klara av livet, som det är, i verkligheten...som är helt handlingsförlamade, eller bara ser andras fel. Har faktiskt en vers om det:

"Tänk om det fanns en karamell, som gjorde människan snäll
så om de tog en bit, så lät de bli att prata skit
kan ingen göra ett klister, som lagar nerver som brister
och lagar synen hos en del, som bara ser andras fel."

Bra va??? :o)

Joo det e lite strul i mitt liv nu...eller, strul, skulle jag inte vilja kalla det...eftersom ja inte mår ett dugg dåligt av det! :o)

Skitsamma.

Igår gjorde jag lite slingor, eftersom våren närmar sig! Och snart kommer en kompis över, så ska jag slinga henne å klippa henne. :o)

Nää nu e visst maten klar!!!

Tjing tjong!!

// "Stay the night won´t you stay the night?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0