Huvudet upp..å fötterna i soffan.. :oP

...Vilken dag! Har varit totalt slut pga för lite sömn....det gick bara inte att sova i natt!! :o(

Jag vet iofs varför, så ingen fara med det..men ändå.

Som tur var, så jobbade jag kort dag i dag, och på torsdag har jag semester...ska bli skönt faktiskt. :o)

Var ute på skroten efter jobbet, och där hade man ju ingen tur....det jag behövde fanns inte... :oO

Har känt mig ledsen och nerstämd idag, alla har vi ju våra dagar.....men jag vet att det går över....jag är ju väldigt bra på att stänga av mina känslor ...det är egentligen en av de saker jag är allra bäst på!! :oD

Har gedigen träning i det.

Nu ska jag plugga lite...har redan KB 1 och 2 att gotta mig med, plus en massa text som jag ska läsa.... :o)

Sen till helgen, kanske det blir att åka till Gotland, men jag får väl se om det hinns med eller ej...vore onekligen skönt iaf!!! :oP

Puss å kram!





// " A million candles burning, from now you are never alone"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0