Long time- no see...

Tjing!

Nae, ja veet att jag inte har skrivit på länge, men jag har faktiskt inte haft tid. :o)

Förra helgen hade jag det helt under bart! :o)

Jag och cutie hängde hela helgen. :oP  På fredagen va vi å käkade, sen åkte vi hem till mig och spelade kort och sådär...Jessica å Micke kom över  senare på kvällen...jättetrevligt!! och VEM vann kortspelet, om inte JAG??? Man e ju så jävla bra så hälften vore nog!!! :o)

På lördagen va vi runt här i "grannskapet" och gjorde alltmöjligt, sen på kvällen tog jag ett bad..såå nice. :o)
Ibland saknar man att ha badkar hemma.... :o/ ......
vi kollade på film senare å  sov över där...

I söndags åkte vi till kurvan å shoppade loss lite...sen gick vi till hans bror å fikade...söt bebis där!! :o)

Mitt badrum på övervåningen har fuktskador, så jag ska få en ny badrumsmatta å dom ska fixa kaklet där...skönt
 men jobbigt samtidigt, för då måste vi duscha nere, och dessutom så ska det stå en byggfläkt å surra där uppe i flera dagar...:o(

Gjorde det där när vi bodde i Grusåsen, å ja minns att det va sådär halvskoj liksom..... :o/


Veckan har kutat iväg för mig.. var på IKEA häromdagen å köpte nya mattor till köket, och hyllor till övervåningen bla...lånade borr och borrade upp hyllorna, samt fixade med gardinerna uppe, och det blev faktiskt bra!! :o)

jag har ju lite speciella fönster på min övervåning, och det e snyggt, men jobbigt med gardiner där..så det va ju lite kul att ja hittade på en lösning till det! :o)

Nää nu ska vi ha mysigt här.....barnen ska få lite fredags gott...å ja ska kolla på let´s dance.... :oP

hej hopp!!

// " I believe in finally..."










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0