Borde sova....

..men gör det inte, som vanligt.. :o/

Idag har jag varit på Funhouse, med min minigris. Han var helt slut efteråt, men kul hade han! :o)

Igår var jag och min kompis å fixade med bilen...skönt som f-n. :o)

Sonen sov över där sen, hos min kompis alltså, ...å dom hade haft det så mysigt!! Han var däremot inte så villig att gå å sova vid nio tiden eftersom det "fanns ju chips kvar"...som han uttryckte det.  Mohahahaha!! :o)

Han ja träffa, va här och fikade i helgen, och då fick lillgrisen jättefina kläder av honom, som hade blivit för små för hans son. *Guuu va gullig du är cutie!! *

Tacksamt, verkligen! :o)

Va ute i går kväll en liten sväng. Det var vanilj...eller..egentligen var det ganska kul, jag gillar ju å dansa juh!! :o)

Bra band som spelade också. :o)

Helgen har avlöpt väl, med andra ord, å imorgon ska man jobbe å slite igen....hhaha!! Kommer kanske igång med pluggandet den här veckan också!! Ser verkligen fram emot det! :o)


 gulligt! :o)

Krypa ner nu.....

Tjing!!!

// " And it´s breaking my heart, but what can I do??"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0