Allt är inte guld, som glimmar...

Solen lös idag, såå skönt. :o)

Har precis kommit hem fr jobbet, och tänkte ja skulle skriva lite innan jag börjar med köttfärsen. 

igår, när jag skulle bjuda Annica på käk, så TYCKTE jag att det tog lite väl lång tid å steka köttet....inte så himla konstigt, med tanke på att jag hade spislocket, emellan stekpannan å spisen...Faaaan....jag som hade hittat ett nytt till stora plattan, åsååå sabbar man det också! :o( Blir sååå trött på mig själv ibland!!

Aja..det gick iaf i raketfart, att steka sen när jag väl tog bort det..å plattan, var hyfsat röd där under!! mohhhaahhaa

Shit happens, men gott blev det iaf.

Ang helgen, så var festen trevlig!! :o)

Gick till han jag brukar träffa, efter festen.... också trevligt.... :oD

Igår bjöd han och hans barn över oss på fika. Det va trevligt! Funkar bra med barnen faktiskt. :o)

Nu är dom iofs inga främlingar för varann...men ändå... :oP

Men som sagt, jag tar det lugnt....har ingen brådska.  :o)

Trivs rätt bra själv också faktiskt. :o)

Lillgrisen hade haft det bra hos kontaktfamiljen, och både han å jag hade fått jättefina presenter från Thailand, såå gulliga! :oD

Han var så glad, för nästa gång han ska dit, så skulle han få rida!! Det såg han verkligen fram emot!! :o)

Men det återstår å se om han vågar...man sitter ju rätt högt upp på en häst...nu TROR ju jag iofs att han gör det, för han e ju tuff.....hahah :o)

Bra att det finns människor som dom... som finns där, när inte några andra gör det....... för oss. (iaf..)


Nää middags dags nu...

// "Start living my life for ME!!"                   sexy baby.... haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0