9 mars-09

Sitter å kollar på melodifestival reprisen...han e ju inte obehaglig, han i Star Pilots, å låten e bra med. :oD

Men Sarah Dawn Finer! vilken låt! :o)

Caroline af Ugglas gillar jag också, hon låter som janis joplin!! :o) Sååå underbar låt!!

Har haft en jätterolig helg! :o)

Fyllde år i går, men firade i lördags, med "tjej+ Micke middag". :o)

Hade gjort tacopaj, sallad å baguette, Och jag hade bakat dom goda dumle och noblesse kakorna. Sen körde vi singstar!! hahaha faan va vi garva!! :oD

Tack för en jättetrevlig kväll, allihopa!!! *älskar er*

Igår hade jag grannen här hela kvällen.... :oD *cute*

Marko kom över och fikade igår med, för han kunde ju inte vara med på lördagen pga jobbet... 

Idag har jag haft semester..skönt! Skulle ha dragit ut en tand..men det blir i april istället. Träffade sonens farmor utanför, och så... men va stressad, så ja hade inte tid å stanna å prata direkt....

Just det! Häromdan, när lillemannen satt å käka frucke, å ja står i badrummet å sminkar mig, så hör jag plötsligt hur han släpper en riktig brakare!! Sen säger han "AJ"..hahahah ja fråga varför..han svara "Den var varm!"  Hahahahahha faaasen trodde ALDRIG ja skulle sluta garva!!!! :oD

Barn e ju helt underbara! :o)


// "Snälla snälla snälla...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0