11 mars-09

Hej alla!! :o)

Såååå jävla slut idag!! Ingen annans fel, än mitt eget!! Joo iofs..älskling e väl delaktig... ;o)
Dessutom, håller jag på å bli knäpp, för minstingen va dålig i magen....sjuk igen! :o(

Vi somnade typ kl fyra...å sen skulle han upp kl sex, å jag skulle ringa dagis å jobbet halv sju...funkade inte alls...måste ha stängt av klockan i sömnen, och vaknade först halv nio!! Lätt pinsamt va det, att ringa till jobbet då....men vad gör man...:o/

Känner mig nästan bakfull....men somnade om å sov lite till på dagen...hoppas det ordnar till sig under kvällen. :o)

Sa iaf att idag ska ja sova tidigt..å det skulle sötis med..SA han iaf...hahha :oP

Tur är det iaf, att det verkar fungera bra.! :o) Det är klart...det är ju aldrig helt enkelt att börja träffa någon...när det e barn med i bilden osv...mycket som ska funka....men det gäller bara att ta det lugnt. o)

Gör ingen stor sak av det faktiskt, och mina barn kommer alltid att komma först. Så är det bara!! :o)

Nu ska jag laga mat, å se om sonen får behålla den. Men sen e de ju 24 timmars regeln på dagis då rå..så vi blir hemma i morgon oxå. Kanske lika bra det, så man får en möljighet att ordna upp det här med sömnen....gäsp....

har varit hos Lotta och fikat idag, så vi har varit en liten stund utanför dörren iaf nu på eftermiddagen. det va ett bra tag
sen,som vi var hos Lotta,  så det var trevligt tycker jag. *kram på dig gumman, för jag vet att du läser detta* :oP

Hej hopp, dags å äta..2 bullar på en hel dag, e kanske lite för lite..... :oD

// " ....to find a better day..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0