10 mars- 09

.....grattis ....å snöar som f gör det oxå... :o(

Det e ingen vår på g här inte....

Idag e ja helt färdig på riktigt!! Höll på att inte komma upp ur sängen i morse...såå trögt..men det var bara å kämpa sig upp, å som tur va så hade jag kort dag på jobbet. :o)

Min sötis kom hit så sent igår, för han hade nån otrohets affär för sig...hahah ;o) nää skoja bara, det här är en RIKTIG man! :oP Och riktiga män gör inte sånt. :o) 

Nä, men det blev sent iaf..precis som det har blivit dom senaste kvällarna...men saken är, att jag blir pigg på kvällen!! Jobbigt ju...men ja sa att ikväll måste vi sova båda två! :oD

Nu ska ja ta mig ett blorre, å sen dra på lite fika, för mamma kommer förbi. Och sen fixar ja käk. Ikväll ska E å jag gå till sötis å fika ...blir mysigt. han tycker att E är så skön...men han är ju det.... :oD


// " I´m moving on"..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0