Måndag å varmt..

Som vanligt, så slänger jag med en länk, till en gammal goding! :o)


http://www.youtube.com/watch?v=tkyERgtaVJUr

Haha såå sjuk text!! ASGARVADE första gången ja hörde den!!! Men låten e skön, helt klart!! :oD

Idag var det helt underbart på jobbet...var ute nästan hela dagen! :o) Tyvärr ska ju vädret va rätt dåligt resten av veckan... nu när man äntligen börjar få lite färg... :oP

Va på stranden i går, jag och den yngsta sonen, å hade "mors dag picknick". :o) Det va jättemysigt!! :o) Sen gick vi en jättelång promenad...å han "visade mig vägen"...så ja hittade hem...hahaha!! :o)

Stor killen va nere på stan, å köpte avslutningskläder....helt sjukt att han ska börja gymnasiet!!!!!    I varje fall eftersom jag bara e 25..... :oP :oD

Idag har jag fixat med räkningar, samt fortsatt å ringa mina samtal...hoppas verkligen dom löser det där me hemtelefonen snart...blir ju galen!! :o(

Men dom kan dra pengar som om jag HADE en!! *perkele!! *

Sonen har det asjobbigt me sina luftrör nu... så jag får ta dag för dag...å se om jag klarar av å va på jobbet hela veckan...hoppas det.

Jag har grillfest den här veckan, som ja skulle behöva gå på...å sen var det ju det här med fotbollen...som jag inte vet om det kommer att funka...för dels så är det ju det här med min arbetstid, och sen... ska jag köpa både fotbolls skor, OCH betala avgiften....så ja vettefaan....jaja vi får väl se!!  :o)

Ska göra vad jag kan för att det ska funka, och för att han ska kunna börja spela....

Så det löser sig nog. :o)

Eller rättare sagt, JAG löser det nog! Som jag alltid, gör/har gjort. :o)

En ny sommar garderob, e oxå nåt som han behöver...numera e han nog minst fem äpplen hög iaf!! Han växer, såg jag på tshirten i morse....hahaha

Inget plugg ikväll heller då...men det e faktiskt dags att få lite sömn nu...

Go natt!!

puss å kram

// "Respect....find out what it means to me!! "









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0