torsdagen 25 juni-09

Maaaaarmt!! :oD Såå nice väder så man bara lääängtar efter semestern!! :o)

Underbar arbetsplats man har under sommarhalvåret, för då e man ju ute hela tiden nästan. 8o)
 
I helgen blir det sol å bad, å kanske lite annat med! Hahah men Jess, vinet kan du få tillbaka, det e nog gammalt!! *pöss*

Nu ska sonen blogga tydligen.."Jultomten e snäll, och jag har ett bra hus, och en bra mamma! " hahah å så fortsätter vi.." Min mamma e jätteduktig och jättesnäll, och en bra mamma och vänlig"..hahah (Känns det som om han smörar nu lr??? ) "Min kompis å jag brukar spela å leka, undra när han ska sova hos mig??"  "min mamma har en bra dator å sånt..och på dagis har jag haft det jättekul å roligt, och vi hittade en kanin på dagis!" Over and out från sonen!! haha han kommer förmodligen att ha en egen blogg när han blir äldre..va tror ni?? :o)

Annars har ja bara jobbat å jobbat...å lite annat med såklart...:o) tejpat dammsugarröret tex...e nog inne på tredje dammsugaren inom ett år nu...sånt e aldrig kul... :o/ Men ja e väl en jävel på å suga helt enkelt...hahahah :oP

Sonen kom in på sitt gymnasium, fick han veta idag!! Jippi!! :o) Såå jäkla duktig!!  *älskar dig*

Sen var det en fundering igen..om hur människor fungerar...Tänk att för att göra någon trygg, kan en del välja att säga ofördelaktiga saker om någon annan. Men visst är det så, att kan man inte få en människa, att känna sig trygg utan att göra det, så är man väl ganska klen i sitt sätt att vara?? En svaghet hos en del. Och jag tror oxå att det har med mognad å göra.

Men nu ska ja fixa köttfärsen så over and out for now!!

/" you´re left outside alone"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0