Fredagen den 5 juni!

I morgon är det Sveriges nationaldag, och när det ÄNTLIGEN har blivit en helgdag, ÄVEN i detta landet, så infaller den naturligtvis på en LÖRDAG!! Hahaha MAXAD otur va!!?? :oD

Andra länder, har ju firat sina national dagar med pompa å ståt sedan urminnes tider, medan vi i Sverige på sin höjd, har haft några alkisar mer i slänten, som druckit svensk sprit, just denna dag!! :o)

Men okej, jag ska inte döma så hårt, för vi får ju faktiskt en röd dag mer, att spendera...fast någon annan dag!! :o)

Har varit hemma i fyra dagar, med en sjuk liten son...sånt är aldrig roligt... :o(

Men idag var vi en snabbis på stan, för igår tappade han sin ANDRA tand!! Å sådant måste ju firas, med guldtian som tandfe´n (??) kom med... :o) så han ville ner å köpa kulor för pengarna. Han valde med omsorg, må jag säga, och såg väldigt nöjd ut, när vi gick därifrån. :o)

Igår blev vi bjudna på tårta, för kompisen har ju fyllt år, och vi fick även rolig underhållning, i form av robot dans!!! Guuuuv va vi skratttade!! Min äldsta son kunde inte ens käka tårtan, så mycket skrattade han!! Men minstingen var djupt koncenterad, och ibland liksom "skuttade" kroppen till, eller så blev det nån slags "hula hula" av robot dansen...hahahaha!! :o)

I helgen har jag mellan sonen, för sista gången på en hel månad, för på måndag åker han utomlands. *snyft*

Han kommer nog att ha det jättebra, men jag kommer så klart att sakna honom massor!! :o(

Vad händer i helgen då?? :o)

Själv måste jag försöka klämma in lite pluggande nånstans, men annars så blir det väl att hitta på nåt, beroende på hur lilla killen mår, så klart!! :o/

Hade en fundering om Tumba, men vi får väl se...hahah

Ha  en bra fredagkväll, och ta det lugnt!!! :oP

// " Let´s work it out"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0