Ett gott skratt förlänger livet...

6-åriga sonen frågar sin far.
- Pappa, jag har glömt vad det heter. Vad heter det när två människor ligger ovanpå varandra ?
Pappan, något generad:
- Öööhhh... Älska?
- Nej nej.. Det heter något annat.
Pappa, något mer generad:
- Öööhhhhh... Gänga?
- Nej nej.
Pappan, illröd i ansiktet:
- Nuppa ??
- Nej! Men nu kom jag på det! Våningssäng heter det. :oD




Det är alldeles tyst vid kaffebordet, och för att få igång ett samtal frågar Bengtsson den nye medarbetaren:
- Fiskar du?
- Nä, jag fösöker bara röra sönder sockerbiten... :o

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:
- Grattis ni är den tusende bilisten som kom ihåg säkerhetsbältet. Ni har vunnit 10000 kr. Vad ska ni göra med pengarna, undrar polisen.
- Jag tror jag ska ta körkort! svarade föraren.
- Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har druckit för mycket, säger kvinnan i passagerarsätet.
- Klatskallar! säger mannen i baksätet, jag visste att vi inte skulle komma långt i den här jävla stulna bilen.
En pinsam tystnad uppstår tills ett dovt ljud från bagageluckan hörs:
- Har vi kommit över gränsen än?    hahahahha!!


Hur får man en blondin att glömma?

Svar: Man blåser henne i örat.  :oP

- Hur stjäl man en fönsterplats från en blondin som ska flyga till London?

Svar: - Säger att bara mittenstolarna går till London.  :o)


En blondin stannade till vid en Coca Cola-automat, stoppade i pengar och ut kom en burk med Cola.
Hon sken upp och sprang iväg för att hämta mer växel. Pengar stoppades i och burkar trillade ut.
Då kom det en brunett och undrade om hon kunde komma emellan och få en burk.
Blondinen vände sig om och fräste:
- Håll dig undan, ser du inte att jag vinner!    hahahahahah!!!

Så var det tjejen som smög in på herrarnas toalett, eftersom det var en jäkla kö på damernas. Hon satte sig bredbent över pissoaren och började kissa.När hon var färdig, drog hon av en riktig rökare så den riktigt skorrade i väggarna. Killarna inne på toaletten, tittade med stora ögon på tjejen.
- Vaddå? sa hon högt och tydligt.
- Ni skakar ju er när ni är klara, då kan väl jag för fan blåsa min torr!!  *yoooouuuvvv* :oP


En kille uppsöker doktorn för att hans snopp har blivit så gul. Läkaren undersöker honom, men kan inte ställa någon diagnos. Han skickar därför hem honom med en burk tabletter och ber honom återkomma om det inte blir bättre. Efter några veckor kommer killen tillbaka, nu med en ännu gulare snopp. Läkaren frågar:
- Vad arbetar ni med?
- Jag är arbetslös.
- Men vad gör ni då hela dagarna?
- Jag äter ostbågar och tittar på porrfilm.       hahahah äcklig!!!

En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det har gått.
- Uruselt, svarade kvinnan. Men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet.
- Aj fan, svarade mannen, där som är så jävla svårt att få plåstret att fästa också...      :oD



// "Goodnight sweetheart... "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0