Don´t speak.

Asfint väder idag! :o) Jag gick hem fr jobbet, en skön promenad på 45 min. Funderar nästan på å gå till jobbet i morron med, men jag vet hur dyngtrött jag är på morgonen så det blir nog isf att gå hem skulle ja tro...haha! :o)

Va händer på midsommar då?? :oP Midsommar e ju bara en ursäkt för å dricka sprit, om ni frågar mig..hatar skiten...

Vet inte än om ja e barnledig, men annars får man väl köpa nåt å parta utav helvete...hahaha välkomna!!!! :oD

hihihi

E trött som f...men måste hänga tvätten, innan ja kan krypa ner i sängen...

Sonen va hos sin far idag...så jag passade på att fixa lite som behövde fixas.. :o)

Har funderat en del idag..och vissa saker förstår jag mig inte på...så är det bara...!!!




// " A white lie, on a stormy ground.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0