Måndag kväll


Kollar på Magnus Betne´r nu på femman..."Tal till nationen". :o) Jag var ju å såg det när han var här i stan...å det e såå jääävla bra!! hahahah

Han e heeelt underbar!!! :o)

Framförallt så ifrågasätter han verkligen saker ...och han har ju verkligen många poänger!!

Har jobbat idag...och i morgon är det dags å va hemma igen....suck....tur att man e så rik, för annars hade det ju varit jobbigt!!! :o(

Såå less...men vad gör man....jag är ju mamma.

Han är fortfarande inte bra helt enkelt....
vi var på jouren tidigare ikväll... och i morgon får jag gå till vc....med hans ben....japp, nåt problem med det också... :o(

Ja menar, VARFÖR skulle det RÄCKA, med LUFTRÖREN....?? *stackarn*

Men, som jag brukar säga till honom... "Du å ja Alfred".. :o/

Storkillen sover över hos en kompis ikväll...hela klassen är där, och detta är tydligen nåt niorna i den skolan gör varje år. (Mamman e dessutom lärare i samma skola..) :o)

Dom har det säkert jättemysigt....ligger väl å pratar hela natten... hahah :oD

Hahah, nu ringde telefonen, och eftersom den inte har funkat på länge, så blev jag asrädd!! hahahah

Hahah det va bara en kompis, som ville skvallra lite!! :o)

Någon hade visst "fastnat i ringvolten".... va säger man om det?? Nää just det, jag säger INGENTING. :oD


//  " Hey, it´s a brand new day!"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0