Uppdatering

Har inte bloggat på några dar...pga att jag /vi har haft fullt upp! Jobbar sista dagen innan semestern i morgon, och eftersom jag har slarvat en del med sömnen den senaste tiden, så ska det bli skönt att få ta det lugnt ett tag. :o)

Kort om helgen då...var bla i dalparken på picknick....trevligt. :o) Hade tacokväll på lördagen...mysigt med nåt glas vin. :o)

Hade nattgäster fr lördag till söndag. :o)

Idag  efter jobbet, var vi på bio och restaurang. Vi såg Ice Age 3, och den va jätterolig!! Me like "sengångaren Sid!! " hahahha såå skön!! Vi satt å asgarvade hela tiden , vi och barnen!! :oD

I morgon efter jobbet ska jag åka till Skärholmen å kolla på lite kläder å sånt. var längesen jag va där, så de ska bli kul. :o)

Eventuellt, ska det flytta in en hund hos oss, så nu väntar vi bara på allergitestet som sonen ska göra. Men jag vet ändå inte om jag ska ta emot den...får väl se..känner lite både och där.... :o)

Just nu sitter jag å kollar lite på MJ konserten...han gjorde en del bra låtar! :o)

Sova snart...kanske...he he  :o)


// " Heal the world, make it a better place"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0