Semester!!!!!!

NU är den här! :o) Äntligen har vi semester! Det ska bli helt underbart vill jag lova...och jag började den med en tripp till Skärholmen! :o)

Jag shoppade fyra tröjor å ett par tights till mig, och tshirt och kortbyxor till min yngsta telning. :o) Billigt var det också, så det va ju bra! :o)

I morgon måste vi till dagis å hämta innebandyklubban, sen e det adjöss med den epoken i sonens liv..no more preschool me andra ord!!

Har varit väldigt nöjd me förskolan han gick på, den har varit helt suverän. :o) E dessvärre inte lika impad av skolan han kommer å börja på till hösten, så i morgon ska jag försöka ringa å ändra valet av kommunal skola, till ett privat alternativ.... vi får väl se hur det går..e nog dessvärre rätt kört, men kanske han kan få börja i ettan där iaf... :o)

Vad händer i helgen då?? :o)

Själv har jag lite olika alternativ å välja på, så jag får se vad det blir. E iaf barnledig. :o)

Mellan killen kommer hem i morgon från sin långa utlandsresa, och han dyker säkert upp här...det blir spännande att få höra vad han har varit med om!!!! :o)

Men nu e det dags å läsa lite i alkoholbehandlarboken, å sen slå ihop sina blå för den här dagen....puss å sov gott!! :o)

Förresten...kom på en sak....nov 07..är det MÅNGA år sen?... Nov 08 då?? Nää undrar bara... jag tycker inte det??....puss!!





// " Shut your mouth"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0