Lördag 25 juli-09...

..och jag sitter å äter frukost (!!) framför datorn. Jaa jag vet...sov rätt länge idag..men ibland är ju det skönt också! :o)

Har bara min äldsta son hemma..och han har också precis börjat å röra på sig så...

Lyssnar just nu en hel del på Dead by April....så jag skickar me en länk, ett litet smakprov, för er som inte har hajat hur BRA dom är! :oP

Lägg märke till hans as schyssta tatueringar, han som sjunger!! Me like a lot!! :oD

http://www.youtube.com/watch?v=7AQknSzA1AU

Bra va!? :o)

Slänger me en text på en av deras andra låtar me, i nästa inlägg!

Har varit på semester me barnen, vi va på gotland, å de va kanonskönt! :o) Vi hade det jättebra...även om det va fullt upp hela tiden! :o)

Bla va vi å kollade på ett as bra band, å käkade...solade, badade, nåja..solade kanske va å ta i..hann väl med drygt två timmars solning på hela tiden....hahaha....åkte runt...kollade i affärer...tja...alltmöjligt!! :o)

Lite tråkigt bara att vi åkte hem pga ett umgänge, som sen inte blev av...men men ...

Semestern går iaf lite för fort, för vi har massor kvar som vi ska göra...hur ska man hinna allt liksom...?? :o/

Men ska iaf boka stugan idag, så är det gjort åtminstone! :o) Han tjatar ju på mig, han som vi åker med..å det blir ju lite "träligt" i längden!! Hahahahah!!! :oD

Nää fan, nu ska ja fixa lite kaffe till "my baby", som har lite lunchrast nu, å sen får vi se, vad storkillen vill hitta på!! :o)
Ikväll däremot, får vi se vilket av de förslag jag har, som ja väljer..det e lite öppet än... :o)


//" A bundle of lies.
You know that's all that it was worth... I should have known better
But I trusted you at first. " 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0