It takes a fool to remain sane..

...i denna värme. Stranden har varit ett stående inslag varje dag. :o) Igår var nog faktiskt första dagen på säkert en vecka som jag inte varit där. kanske berodde på, att huvudvärken tagit fart rejält, och halsontet..usch!! :o(

Helgen var underbar, hade fullt upp hela tiden! :o)    ( *vadå TRE hål??!* hahah ;oP )

Va hos frissan me lillgrisas igår, han ville välja frisyr själv. Så vi satt å kollade i skvallertidningar, tills han hittade en frisyr som han gillade, å den blev det. Han e jättefin, men "lite väl" lik sin far bara... yuuuvv :o/

Hade ju känts bättre om han va lik mig..hahahah  fast sonen e ju söt iaf!!! :o) Det är ALLA mina barn!! :oD

Och inte e dom pinsamma heller....



Nu ska ja hänga all tvätt för jag får snart besök! :o)


// "you´re a fool if you think he´s in love" 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0