Helgen

...har varit skitkul! :o) har flängt runt som bara den, å träffat folk!! :o) I fredags va ja me två kompisar å tog en cider..va skitmysigt, fast lite kallt på ute serveringen... :o)

Blev inte så mycket sömn dessvärre, så igår var jag lite trött....men efter en långpromenad kändes det mycket bättre! :o)

Idag har jag varit ute å gått me brorsan....han e här å jobbar på "Brittan" i morgon eller när det nu va .....tror inte jag går dit.. :o)

Vi gick å köpte present till ett av hans barn som fyller år idag. :o)

Å mellan killen höll i hunden...han såg helt salig ut..så gullig!! :o) Sonen alltså...he he he

J va  här å jag bjöd på käk, det var trevligt. var ett tag sen vi sågs nu....:o)

Ev ska jag på bio sen....ska bli kul!! :o)

Puss puss!!

// " Take a walk on the wild side".... :oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0