Go kväll på er! :o)

You´re so fucked up that I can die, and everyone is asking me why? All I can say is that you are insane, and probably has losen all of your brain!!  Hahahah ja e så bra!! :o)

Rimma dimma simma limma...hahahha!!! :o)

Hahah sonen sover..andra sonen spelar..å ja, jag velar...att sova eller ej...det e nog ingenting för mej...ja e ju en pigg tjej...!! :o)

Har suttit på balkongen å snackat skit hela kvällen, och huvudvärken e tillbaka..halsen svider så ja förmodligen kan blåsa eld ur munnen... men det går över!! :o)

Fick en förfrågan om jag ville vara barnledig i helgen..men ja tror inte det, eftersom jag hittar på så mycket med barnen hela tiden, och tycker ju det är så roligt att ha dom hos mig!! Så vi skippar nog det faktiskt. :o)

Å tur är väl det förresten, då jag varit den enda hela förra året..

Nu har vi dessutom planerat lite mer kring våran semester, och jag ser verkligen fram emot den!! Vi kommer å ha kul!! :o)

I övrigt e jag nöjd me livet...även om ja hatar å va sjuk. Men på mig går det ju över. Fort.

Mitt badrum e snart klart förresten..å gissa om deet känns nice!! Och jag fick som ja ville, me färgerna å allt!!! :o) *trala la la laaaaaaa*

Och till sist, här kommer några bra och tänkvärda ordspråk:

"kasta inte sten i glashus"

"alla människor är skyldiga till all godhet som de aldrig utförde"

"antingen vet man vad livet går ut på eller så är det bara snurrigt och flamsigt"

"det är som det är, och det lär det fortsätta med"

"ibland snavar människan över en sanning, men de flesta reser sig och går vidare som om ingenting hade hänt"

"man bör leva sitt liv så man blir vän med döden"

" på högmod följer fall"

Goder natt på er alla!! :o)


//" I don´t need your civil war"



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0