fredagkväll

kollar aldrig på teve nuförtiden! :o) Det slog mig just...men de gör ju inget att man har ett LIV nuförtiden! .oP

Såhär mysigt brukar vi ha det!




NEJ!! Vi röker ABSOLUT INTE INNE, hemma hos mig !! skulle ALDRIG komma på tanken ens!! (Ciggen råkade bara ligga där... (Jaa gumman, du skulle ha flyttat på dom! :oP )

I morgon ska vi hitta på nåt skoj..kanske blir det Fun Planet, om det inte e kanonväder förstås, för då blir det säkert badstranden istället!! :o)

Nästa vecka ska min yngsta son, vänjas in i skolan...det e helt sjukt att jag har tre skolbarn...JAG, som ser så UNG ut!! :o) :oD

// " Cause it ain´t the first time, that a man goes insane.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0