Ut me julen!!

Japp! idag har jag tagit bort varenda jul sak!! Skönt!

Ska börja fixa på övervåningen nu,  e tanken...tog fram tapeten, å penslar, ska hitta nån bra rums avdelare..flytta sängar osv..ut me exets soffa!  :oP

Men det får ja börja med nån annan dag, för det blev för sent idag, och dessutom måste jag fixa bär hjälp också. :o)

Någon frivillig??? ;o)

Annars rullar livet på här...det har varit lite mkt den sista tiden, men det börjar å ge sig nu..skönt det. :o)

För man orkar ju inte me att leva i en  pinsam "såpa" huuur länge som helst, så det tåget hoppade ja av för längesen, men ibland blir man ju överfallen , men jag har bestämt ,att det här året, rör ingenting mig i ryggen, överhuvudtaget!!!! :o)


Förutom positiva saker då förstås.."If you aren´t good, you are air!" .o)

Jag kan ju inte hjälpa alla. Jämt.

Positiv energi, det har jag massor av!! Och även vänner!! :o)

Och ett jobb..suck..dags å sova nu..om ja ska orka upp i morgon.

Hoppas verkligen på stipendierna..vill så gärna plugga!!!! :o)

Eller, så får ja väl helt enkelt ta å träffa en jävligt rik karl!!! Hahaha

// "Life is bigger than YOU..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0