Torsdag!

Här har det inte hänt nå roligt, jag e fortfarande hemma med förkylningen, men febern har gett sig iaf..skönt! :o)

I går var jag och yngsta sonen hos min Homie i salem. Fan va fint han har gjort hemma!! han ringde vid fyra, å sen när jag kom dit, ett par timmar senare, så hade tydligen han tänkt att bjuda på middag, men det visste ju inte vi så vi hade redan käkat!!! hahhahaha

Idag behövde jag ner till stan. Och sen har jag hämtat lilleman, å snart ska jag å han iväg igen, ska bli skönt, för sällskap dör man ju inte av liksom...blir lite tråkigt att va hemma å va sjuk, för man orkar ju inte ens städa...fast det skulle behövas...usch...

Jaja, det får bli i morgon eller nåt, om jag e hemma då.

Puss å kram!! :oP

// " Love was in your eyes.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0