Tisdag!

Har inte bloggat på länge, men det har varit fullt upp här!! :o)

Sen har ju sonen börjat att vilja blogga också, som ni som följer den här bloggen, har sett. hahah

Nu sitter han brevid mig, och säger att "han läser tyst..." ..han e fem!! :o)

Jag har varit hemma idag, för sonen har astma, men i morgon jobbar jag nog igen. Skönt....

I helgen kanske ja får besök fr Åland...en kompis skulle ev komma förbi på en kaffe, när han ändå va i tokstan. :o)

Tandläkaren ringde idag också, så dit ska jag nu med...fyyy fan...det blir till att öppna den stooora plånboken då!! :o/

I övrigt är allt lugnt och skönt här, livet knatar på...men e ganska less på vissa som aldrig verkar kunna bete sig som vettigt folk.... ja ja ... whatever....

...nu ska ja ringa Marko!! Mina barn gillar honom som bara den!! :o)



// " Sommar å sol å vi har kort tight kjol..." :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0