Söndag 19/1-09

Har inte bloggat så mkt nu, men har inte haft tid helt enkelt! :o) Har dragit igång med kontaktfamiljen till min yngsta son, och det funkar bra. Idag var jag med, men nästa gång är han där själv en stund! :o)

Helgen då...?? Jo igår var vi på bio och såg den nya animerade filmen om den där söta musen m jätteöron..hahah den va helt ok!! Men det är verkligen inte mkt folk som går på bio nuförtiden, det är lite synd tycker jag, för det är ju en helt annan upplevelse, än att sitta hemma å kolla!! jag tycker också att det är lite "kultur" i det, och att det är bra om barn får uppleva det. :o)

Vi har iaf haft en super mysig helg tillsammans, och stor killen hade haft det bra i Uppsala också, så det var ju bra!! :o)

Satt just å kollade på Friis här på nätet, och där hittade jag ett par snygga skor. Måste verkligen bli bättre på att ha lite klack på mina skor!! Jag har ju några par med klack...men oftast slutar det med, att jag tar dom lite lägre skorna när ja ska nånstans....känns det igen?? :o)

Annars är allt bra här, förutom att jag förmodligen har bihåle inflammation...men ja väntar med att gå till läkaren...får se om det ger sig ändå....det som är jobbigt bara är,  att jag e väldigt trött!! *gäsp*

Nu på kvällen kom en kompis hit och fikade, och sonen passade på att ha lite "disco" med dottern som var med! han kommer nog bli dansgolvens Travolta, när han blir stor!! *asg* Nää men han gillar verkligen att dansa, uppenbarligen. :oP

Vi tände lite ljus här, och hade en riktig myskväll. Jag och mina barn. :o)

     Det här ljuset fick jag i julklapp, och det är superhäftigt, för det byter färg hela tiden!!! :oD


// "Fån´t ja e körv, så hoppa ja i älva´ "   :oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0