Onsdag 7/1-09

Har just kollat på Grammis galan..jag gillar verkligen In Flames.... sååå bra!!!.....men HUR kommer det sig, att Joey Tempest pratar sååå konstigt nuförtiden?? Är det för att han tror att det låter häftigt, eller beror det på att han bott i London ett bra tag...ÄVEN att han flyttade dit som vuxen?? Har svårt att tro det....ha ha ha

ELLER, är det kanske så...att gubbstackarn, bara var NERVÖS??? :oP

Aja..konstaterade iaf att vi har väldigt mycket bra musiker och artister i det här landet. :o)

Har jobbat idag, och sen var jag och handlade lite. Så det blev inget fixande här hemma idag heller....har legat av mig lite, fan!! Hahaha städa å fixa hemma, var ju DET ENDA jag gjorde en period. :o)

Borde egentligen ha legat i sängen nu..men fan, ja e ju natt människa nuförtiden....inge bra!! :o(

Skulle behöva lägga in mig,på nåt avslappningshem eller nåt, för jag är som en duracell kanin!! Hahahahah Visst, man får saker gjorda osv...men bara för man e konstant stressad!! Helt sanslöst....hahah.. jaja..kanske överdrev LIIIITE nu, men ändå. :o)

ÄR nog inte konstant stressad, men det KÄNNS som det, för jag har alltid så MYCKET att stå i!

Har iaf beslutat mig för att gå å prata med nån igen. Det var ett tag sen nu, och det har hänt mycket sedan dess. Bra att få "bolla" med nån...

Jag är otroligt stark , och har nog alltid varit sån som människa, men jag är också väldigt mycket för att ta på mig andras skit, och det e inge bra!! I´m a light worker, och det kan vara en tung roll att bära...framför allt när det ibland blir i motvind.

Nae.... me wanna resa...lägga in mig på spa...en kurort nånstans...ta hand om mig själv..faaan va nice de skulle va!!! :oD

""""It´s a good thing tears never show in the pouring rain
as if a good thing ever could make up for all the pain"""""

Bra där!!!! :o()

Jaja..poet eller inte..dags att tänka på att det är en ny härlig dag i morgon!! OCH att jag är en lyckligt lottad människa!! :o)




// " It´s a cruel thing, you´ll never know all the ways ivé tried
it´s a hard thing faking a smile when I feel like I´m falling apart inside"       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0