Lördag..Sonen bloggar! :o)

Hej!

Min mamma skriver, och jag berättar vad det ska stå! :o)

Jag har varit och köpt godis. Vi har handlat. Vi har haft jul. Jag har nya filmer! :o)

spel. playstation. Dator. Dataspel! :o) Har Sonic spel. Super Mario Spel.

Vi har gjort en fin julgran. Vi har musik. :o) Jag har fått massor med julklappar!!!

Jag har fått en ny film. Wall é. :o)

Det var en jätte rolig film!! Såg den med barnvakten. Jag heter E C V!! :o)

Vi har vart hos Jessica och kollat på filmer, och tagit kaffe och sånt! :o)

Vi har varit i lekparken och haft jätte roligt!! o)

När jag var bebis så var det jätte kul att jag kunde ha fika. Det var jätte bra att vi hade saker till picknick! :o)

Det var kul att jag har fått ett laser svärd som jag aldrig har haft förrut!! :o)

Coolt att jag får en egen blogg! Fast vi delar! :o)

Det var jätte kul att jul tomten kom till Charlie, för jag TRODDE att jag var rädd, fast jag var inte ett DUGG rädd!! :o)

jag hittar på saker, och leker med ALLA mina leksaker! :o)

Det var jättebra att charlie kunde komma, så vi kunde äta godis och ha mys pys! :o)

Det var jätte bra att mamma sa att vi kunde ha godis, tack mamma!! :o)

Vi gick ut lite så vi kunde få lite frisk luft, och vi hade så roligt och Charlie sa att han ville komma nån mer dag, för vi hade så roligt! :o)

Vi har storvila på dagis, det är jätte kul och jätte tråkigt. :o)

Jag har lärt mig hur man skriver bokstäver. Jag kan skriva allting!! :o)

Hejdå!!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0