Let me upgrade you! :o)

Sitter och kollar på Made in Sweden...he he shit azzå!! Bruden e 17 eller nåt, å REDAN en DIVA!!! Programmet har ju KNAPPT BÖRJAT!!! *asgarv*

Men ja hade GÄRNA flyttat in i Anders hus, däremot!! Bara å städa lite, så är det HUR schysst som helst!! :o)

Killens röst ..å tjejens oxå för den delen..e ju bra däremot. Aja..INTE jämfört med MIN såklart..men men...*asgarv* :o)

Faktum e, att ja e GRYM på musik, artister, låtar , texter, YOU NAME IT!!! Men ja sjunger som en tjackpundare med förkylning! :o)

Kom just å tänka på, när ja å ett ex va hos grannarna å spelade musik buzz, å han TRODDE han skulle spöa mig...VEM VANN?????????????????? ME OF COURSE!!!!! :oP  *Han bra- jag BÄTTRE* :oD

Jag har ett jäkla minne när det gäller musik, så ÄR det bara!!  :o)

Har precis tryckt i mig en pizza med en kall öl till...sååå gott, men ja känner mig som ett svullo..uäck!!! :o/

Det va jäkligt längesen ja åt pizza, så det var ja värd efter idag!! :o)

Åkte till jobbet i morse, med inställningen, att ja skulle jobba till kvart i ett, och tjugo i ett fick jag veta, att "det e fel på schemat, du jobbar till kvart i tre"....hajja!! Inte hela världen iofs..men ja hade en hel del å hinna med, innan kl halv fem, som ja fick strunta i! :o/

Aja..hem fort, å slänga i sonen lite mellis, för halv fem blev vi hämtade, för att åka och träffa dom som ska ta hand om yngsta sonen ibland, som avlastning. Dom verkade jätte gulliga! Så det blir nog bra, även att det inte fanns nån i hans ålder där. Men det fanns iaf en stora syster där, Amanda! :o)

Jaja...vi ska dit igen i helgen iaf. Och det blir nog ganska ofta nu i början, så dom lär känna varandra ordentligt. :o)

Nää nu ska jag ta en cigg, den fjärde idag bara, ska sluta, så jag drar ner sakta men säkert!! :o)

Sov gott!!!                                                            

//" You need a real woman in your life!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0