Left me and I bury the pain...

god kväll. 

Har fått en insikt...helt plötsligt står allt så himla klart för mig. Nu som först förstår jag allt!! Jag önskar att jag hade gjort det tidigare, då hade jag hanterat allt på ett helt annat sätt!! Och alltihop, hade sett  annorlunda ut.

Förlåt mig, för att jag inte förstod!! Idag hade jag varit annorlunda!

Frågan är bara..om det egentligen hade spelat någon roll för oss.....hade det blivit annorlunda..eller hade det inte det....?

Hade DU varit det??

Tänk, vad naiv jag var..men samtidigt..det kanske var min räddning..eller vår undergång..jag vet inte..allt känns så annorlunda nu..och på ett vis skönt....men på ett annat ..väldigt jobbigt. :o(

Men livet är som det är..och ibland får man svaren....ibland inte...man får leva med det. och det får vi nog alla... :o)

Jag har min intuition iaf. Och hade önskat att det i nuläget sett väldigt annorlunda ut. För det här....just nu....har det inom några dagar, blivit lite fööör mycket. fast på både gott och ont.

jag är så tacksam, för att jag har mina barn..kan inte nog tjata om det!! Och att vi har det bra. Världen är väldigt rubbad..men vi gör alla våra val...dom måste vi leva med...allihopa.

Kärlek är en väldigt stark känsla...men det är hat också..och ibland kan det vara svårt att skilja dom åt.




// " I´ll be the best you ever had"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0