Fredagen den 23/1,om sju månader e sonen 6 år!! :)

Fasen va fort de går azzå!!

Idag var han med mig på jobbet, för hans dagis hade planeringsdag idag. Det gick bra. :o)

Efter jobbet åkte vi ner på stan, och jag köpte min favvo väska, nu äntligen! :o)
 
Bild kommer senare, kanske...om ja inte glömmer... :oP

Igår var han och klippte sig också, så nu e han både blå å grön i huvet!! Hahha

När jag satt där, hos frissan och väntade på att han skulle bli klar, så slog det mig, att GUD va lik sin PAPPA han är, i kort hår!! *ASG* Det e fan sjukt va lika dom är!!! Och SPECIELLT när dom har nästan samma frisyr..... :o)

"Lik pappa, fast söt ÄNDÅ", eller hur man nu brukar säga....ha ha ha ha

Annars har jag bara jobbat jobbat och jobbat... och dessutom, varit på det SISTA utvecklingssamtalet, med min äldsta son i onsdags...HAJJA!!! han går sista terminen i GRUNDSKOLAN!!!! Och JAG, som bara är 25!!!!! HELT FANTASTISKT!!!! *asg*

Han är iaf säker på vad han vill gå för gymnasie linje, och det är ju jättebra!! :o)
Sen spelar det ingen roll att det är resväg.

I morgon är jag barnledig. Ska iväg å kolla lite golv å tapeter osv med M. Sen får jag väl se om jag går ut på kvällen eller inte, men jag tror inte det faktiskt. E inte så sugen. Och nåt glas vin till Körslaget känns mer spännande, än att gå ut i den här stan. hahaha

Nää nu har jag inte tid att sitta här längre, ska fixa nåt trevligt fredags käk nu!! :oP

// " So what??"
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0