25/1-09

Idag har jag sovit ut..tills ja blev väckt av massa sms på mobilen. :o(

Helgen har varit superbra!! :o)

Den började ju med, att ja köpte den där väskan,som jag velat ha så länge. På kvällen blev jag uppbjuden till Jessica, på tapas..å det var mysigt. Hon hade en snubbe där. hahahah :oD *maneater!* 

 
Sen i lördags, skjutsade ja minstingen till kontaktfamiljen, och allt gick HUR bra som helst där!!! Så himla skönt. :o)

Han hade bakat så fina kakor där, som han hade garnerat alldeles själv! *söt*


Jag själv var på fest,på lördags kvällen, och hade så himla kul! :o) *HÖRRÖ GRYYY* :Op

Jag dricker ju inte speciellt, men det var så roligt folk där och vi skrattade å dansade å hade skit mysigt! :o)

Idag har jag dammsugat, varit på lunch *jättegott*, och sen åkte jag å hämtade sonen, eller vi möttes upp på stan närmare bestämt. :o)

Sen åkte vi upp till okstigen å tog en fika, för han ville bjuda på sina kakor där.

Kom hem rätt sent, och nu har ja kollat på Mia och Klara, mitt favve program, på teven. Är så glad att det har börjat igen!!! Hahahhaah

Vilken karaktär e din favorit?? :o)

Jag själv tycker att alla e bra, men när Klara gör mannen, så e hon klockren! *asg*

Tatuerarbruden som Mia gör, e oxå cool som fan. :o)

Som sagt, alla e bra!

Nu till det tråkiga, ja har feber.... :o( kände mig lite konstig nu när jag kom hem på eftermiddagen....men tänkte att ja bara var trött...pga att min skönhets sömn blev avbruten i morse.. :o)

Hade iofs redan ont i halsen i går, men det kändes bättre när vi vaknade i morse tyckte jag.. :o)

Men nae, feber å ont i halsen nu!. Inte så konstigt iofs, med tanke på att alla barnen på jobbet har varit sjuka eller halvsjuka senaste veckan... :o/

Så jag ska iaf vara hemma i morgon och på tisdag, men sen får vi väl se...hoppas ja blir bra fort iaf. :o)

Nu ska jag kolla på programmet om Pamela. Tycker om dokumentärer. Och hon e inte som man skulle kunna tro att hon är faktiskt! :o)

Ha en bra kväll allihopa!!! :o)

// " I know that you and I, we got better things to do"   :o)             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0