Sammanfattning..

helgen va helt underbar! :o)

Var barnledig och det kändes jättekonstigt, men välbehövligt. :o)

I fredags passade jag på att hälsa på en vän, som jag inte har varit hos på länge. Det va kul!

Och i lördags hade jag fullt upp hela dagen!! var först och hälsade på en person, som behöver en hel del stöd just nu...sen åkte jag och solade. Efter det var jag på Ica Maxi, och sen hem och fixa mig lite, för att sen åka hem till Alex!! :o)

Där var vi några stycken,å vi hade så trevligt!! :o) *köp svart tråd, för fäään gumman* :oP

Sen blev det berget. Först när vi kom dit kändes det lite ljummet...men vid halv tolv rasade det in folk, så det va skitkul!! :o)

Några av oss åkte vidare efteråt, till södra. För det var en stor fest där. Men jag åkte hem.... :o)

I går tog jag det mest lugnt...va å hälsade på å stöttade vidare, kompisen som behöver det. *allt ordnar sig!! Älskar dig!*

Å på kvällen var det så klart "Mia och Klara". :o)

Kom nyss hem fr jobbet, å det var high life där idag, jag var ju själv halva eftermiddan för min kollega behövde fixa lite andra saker. Men inga probs!! :o)

Förresten... kom å tänka på en grej....faan va fult de e med KUDDFRILLA!!! Hajja folk som går omkring å ser ut som om dom JUST klivit ur sängen!  *asg'

Sonen följde med en kompis hem efter dagis, så vi kom precis hem här..och jag är hur hungrig som helst, för det va lever biff på jobbet idag, å det äter ja inte...inga inälvor för mig tack!!! :o/

Så nu e kyckligen på gång här..ska bli sååå gott!!    Puss då!!! :o)

//Disturbia!"



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0