Nobody lives forever

Det har varit mycket död omkring mig nu, och därav överskriften, på det här inlägget.

Vad har hänt sedan sist då....jo en hel del faktiskt, men jag väljer väl ut lite av det och skriver om. :o)

jag har ju varit hemma pga bihålorna den här veckan, men äntligen börjar det ordna upp sig! :o)

Men konstigt vore det ju annars, med tanke på DEN pencillin kur jag fick! Tabletterna såg ut som stolpiller, och dom skulle jag svälja TVÅ av, morgon och kväll.

Tur att mina halsmandlar är så små! :o)

Har lagt på nya mattor, både i hallen och i vardagsrummet, och tänk vad mattor gör skillnad i ett hem alltså!! jag blev nöjd iaf! :o)

Sydde nya gardiner till köket också..dessvärre la symaskinen av, efter jag hade sytt  färdigt långsidorna..men vad gör man...joo syr resten för hand så klart, som den superkvinna man är!! :oP

Köpte lite nya inredningsdetaljer i övrigt också. så som lite vaser och glas osv....en ny stekpanna, för jag tycker det är lite äckligt, om man inte byter med jämna mellanrum... :o)

Just det! Sonen fick ju välja ett överkast och kuddar till sitt rum också, och den där ungen e ju sanslöst rolig, för jag vet ingen unge, som blir så GLAD , över att få shoppa, som HAN!! Hahah

Finns nog inte många femåringar, som blir alldeles till sig, för att dom får välja ett överkast och ett par kuddar direkt...

Men han blev, och han valde ett blå rött överkast, och en blå och en röd kudde! Och när vi kom hem, så bäddade han så fint i sin säng. :o)

Det roliga med honom är, att han e likadan va gäller att handla kläder! Han springer direkt till sin storlek, å sen kommer han dragandes med en tröja eller ett par byxor, som han gillar!! :o)

Måste va ett drag han har ärvt av mamma minsann..... :o)

Och till saken hör, att han blir så tacksam, när han får något nytt!  *Japp, jag uppfostrar honom väl* :oD

Min stora kille, som också handlar en hel del kläder nu, *shit va tonåringar byter kläder OFTA, förresten!??*
var och piercade sig i örat i veckan. Jag tyckte det såg lite otäckt ut, för det va liksom i flärpen på örat, nästan högst upp, och där ska han tydligen ha en stav sen....låter inge bra tycker jag..men samtidigt så förstår man sig nog inte på sånt där....man går ju mot 40 nu......hah ah ah  :oP

Söt e han i alla fall, det är ett som är säkert!! :o)

I går var jag på bio, och såg "Män som hatar kvinnor". Den var helt klart bra, och obehaglig! :o/

Hela den svenska skådespelar eliten nästan, var med i den. jag har ju läst halva boken, men sen började den bli otäck, så då vågade jag inte läsa mer.... hahahahaha :o)
 
Hahah vid ETT tillfälle i filmen, höll min kompis på att sätta sig i knät på mig!! Jag lovar...kände bara någon som flög upp samtidigt som handen famlade efter min!! haha fan va jag garvade!!


Nää nu måste jag sluta, för jag skulle ha varit hos grannen för en halv timme sedan!! :o)

// " Can´t you see baby, this is perfection"














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0