Never been here before...

...hette Jennifer Browns låt i melodifestivalen i kväll...den skrev hon tydligen när hon blev lämnad av sin "kära make", när hon hade fött hans barn. ja...vad säger man?? "Boys will be boys"...eller?? :o/

Gillade också Cookies ´n beans bidrag "what if "..... "1000 miles" lät helt ok också, men eftersom ja bara såg snabbgenomgången så...men den lät bra iaf...kanske iofs beror på att ja e hårdrockare i grunden, va vet ja..?? :o)

Har haft en mysig "alla stjärtars dag", men den e som den e...

Hade besök idag av två polare...fick höra lite intressant skvaller... (jo skvaller brukar ju vaa det, annars skulle det ju inte va skvaller).... Hur som helst så kändes min dag bättre efter det...allt är ju inte alltid som det ser ut..eller hur?? :oD

Men jag fattar mig verkligen inte på folk... och HUR dom står ut...

Mer kan jag inte säga om det. :o)

Jo det skulle va det då, att det definitivt DRÖJER innan jag släpper in en man i mitt liv, seriöst, igen!! 'fiii fäään*

Förresten, från de ena till det andra...är det någon mer än jag, som tycker den nya röstningen i melodifestivalen, suger???? Annat var det förrut, när man hade tio låtar å rösta på, that´s it!! Nuu är det ju melodifestival hela våren, då blir det ju inte samma sak, precis.... :oS

Men så ÄR det ju med mycket i livet....i och för sig....eller hur?? :oP

Förresten, här har ni dagens outfit..eller UNDERFIT kanske...mitt favvemärke just nu... :o)

så coolt... "love kills slowly"....no shit.... hahaha

Nää nu jävlar ska ja ta en cigg..har tyvärr inte slutat röka än..men det e på gång iaf...röker ganska lite nu... :o)


 han e så "yummi" !!! ("Constantine" på teven nu...man liksom fastnar, när han e på teven...)  :o)


// "Would you rise again??"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0