Måndag 2/2

Idah har jag också varit hemma , med sonen, men ska gå å jobba i morgon igen. Skönt att börja med en kort dag, för jag slutar ju tidigt imorgon. :o)

Det har hänt en del nu de sista dagarna, men inget som jag riktigt ännu kan skriva om här i bloggen. Men kanske senare vem vet?? :o)

Iaf så är allt bara bra här och helgen förlöpte också bra. Men har varit sjukt trött hela helgen...behöver ta igen sååå mkt sömn nu , känns det som! :o)

Jag har iaf hittat ett as mysigt ställe att sola på, så nu tar jag å solar några gånger iaf..e ju så blek så hälften vore nog!! :o/

Jaja, med tanke på att det faktiskt är vinter, spelar det ju ingen roll egentligen, men jag gör det för min egen skull! :o)

Att ta hand om sig själv , är ju aldrig fel, eller hur????

Shoppade en ny tröja i helgen . Men fattar inte varför ja alltid köper svart?? Det liksom BARA blir så....??? Ganska trist egentligen ju.

GULP!! nu ringde precis telefonen här, så jag har en dejt på parkeringen om en halvtimme! Shit!!  hahah näää de e lugnt faktiskt.... :o)

Jag avslutar, med ett , alltid lika underbart Simpson citat:

"What's the point of going out, we're just going to end up back here anyway?" -Homer


;o)

// " cause i´m strong enough.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0