fredagen 6/2

har inte skrivit så ofta nu på sistone, men det finns en anledning till det. :oP

kom nyss hem fr katta. jag och M var där, för det e bara vi hemma den här helgen. :o)

Ska försöka att lägga mig skapligt idag...man sover ju inte ihjäl sig precis i veckorna....mohahah!

Veckan har rullat på, och jag och barnen mår förträffligt!! :oD

har till och med, överlevt dom sista dagarna, TROTS att jag trodde att det skulle bli jobbigt med datum osv...så jag är bäst , helt enkelt!!! :o)

hahha MÅSTE bara berätta va min yngsta son sa häromdagen!! Vi skulle gå hem från en kompis, å jag hade sagt åt honom att ta på sig ytterkläderna minst 4 gånger....femte gången, började jag låta lite less sådär..å  så svarar han "Hörrö du, lilla damen, inte den tonen!" hahaha  ja blev ganska full i skratt!! han e såå skönt azzå!! :o)

Har solat några gånger nu, så nu e ja inte kritvit iaf...men idag när jag var där, så var toaletten under reparation..å naturligtvis behövde ja gå....å dessutom var det till solariet som jag använder...just my luck,,,,nää kissade inte på mig..men fan inte långt ifrån...hahaha det luktade dessutom peck där inne i lokalen, eftersom de va fuktskador,,,uäck....:o/

I morgon ska ja troligtvis ut på kvällen..får se vart vi hamnar. :o) Men kul ska det bli iaf!! hahahah

Melodifestivalen börjar i morgon, men ja funtar på att skippa det faktiskt...inte vanligt när det gäller mig, men det finns ju en anledning, som gör mig rätt irriterad...och då skiter jag hellre i det!!! .oD

Nää nu ska ja softa lite, innan ja lägger mig...ha de gott!! :o)

By the way...he he ...en mycket fin och härlig människa, som jag har kontakt med igen efter 20 år...sa en bra sak idag.... --Jag lever efter mottot : "Allt har sin tid"...och jaa....tiden tar nog hand om det mesta i livet, så de e nog bra. :o) 

// " It´s a nice day to start again"...  :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0