Fredag...

...idag, och vi har just kommit hem från stan. Ska ta ett varv med dammsugaren snart, och sen blir det middag här. :o)

Såg värsta tönten på stan idag...hahah med säckiga kläder, och hela paketet.....typ som en uteliggare ... helt ovårdad liksom!! Och det mest komiska va, att den personen kommenterade andras utseende!! snacka om taskig självuppfattning liksom!!! Så jävla pinsam!!!

Skulle nog behöva en spegel, men den går väl bara sönder då!! *asg*
Lite tragiskt...

Vart är den här stan på väg liksom...blir ju bara värre å värre!! hahahah

Men jag hade tur idag iaf, att det va sol ute. Har fått ögoninflammation...inte kul....men som sagt, det va ju sol ute, så det va inga problem ändå, för det finns ju solbrillor, som tur är!! :oD

Har varit hemma med sonen hela veckan, och idag hämtade vi ut nya mediciner åt honom. Faaan va det kostar alltså! :o(

Hade köpt en tröja igår, när jag var nere med recepten, men den bytte jag idag till en mindre storlek. :o)

Unnade mig den. för jag fick ju tillskott på pengafronten häromdan, ganska rejält...glad man blir!!!! :oD

Annars har det varit ganska lugnt och harmoniskt här, men jag har vid minst tre tillfällen den här veckan,fått saker bekräftade!! :o)

Bättre kan det inte bli!! :o)

Ens familj och ens barn, är ju det BÄSTA man har, eller hur??? Och vi har sååå roligt ihop!! :o)

Japp, så var det då fredag igen....vad händer i helgen då?? :o)
 

// "Have a nice day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0