Congratulations...

...cause you´ve made it into white trash, so kiss my ass!! hahahaha




På en vägg på damtoaletten ... "Min man följer efter mig överallt"
Skrivet precis under ... "Det gör jag inte alls" ...


En man rusade in på en bank och skrek:

"Det här är ett rån!

Lägg er ner på golvet!"

Alla gjorde som rånaren sa utom en äldre herre.

Rånaren uppmanade honom att lägga sig

men mannen vägrade och sa:

"Jag lägger mig inte ner för jag är civil agent!"

Rånaren gjorde sitt rån ändå och

rusade ut från banken.

När faran var över

reste sig mannens hustru upp ,gick fram till sin man och sa:

- "Lilla vän, du är inte civil agent.

Du är senil dement!"






  :o)



                 Det är höst i Edens lustgård.  Plötsligt virvlar ett fikonlöv förbi, och Eva utbrister:
- "Titta, Adam, en osynlig man!"


Två äpplen satt och snackade i ett träd, då det ena ramlade ner. Då sa det andra äpplet:
- Moget, hörru...


På psykiaterns mottagning sitter en liten man och ser sig förskrämd omkring. Psykiatern kommer ut och ropar:
- "Var så god nästa."
Den lille mannen tar ett djupt andetag, reser sig och går fram till doktorn och säger:
- Jo, doktorn, jag har ett förfärligt problem. Det är rysligt! Ingen lägger märke till mig.
- "Var så god nästa!"


     Pojken till sin far där de sitter framför TV:n:
- Du, pappa, kan du inte berätta igen hur det var när du var barn och ni var tvungna att gå genom hela rummet för att byta kanal?


Herr och fru Karlsson hade anlänt till Rhodos och just installerat sig på hotellrummet. Telefonen ringer och han svarar och säger till frun:
- Birgitta, portiern ringer och ber om ursäkt för att inte balkongen är riktigt färdig.
Birgitta! Birgitta! Birgitta!




Lille Olle följde med mamma till tant Elsa, som höll på att baka. Till Olles förtjusning fick en av plåtarna stå inne för länge, varför kakorna blev brända. Han fick äta så många han ville. På bussen hem sa Olle med hög röst:
- Det var roligt hos tant Elsa i dag. Jag fick så mycket hembränt som jag ville!
 


En man blev påkörd. Bilen bromsade efter några meter. Chauffören böjde sig ut och skrek:
- Du måste passa dig!
- Va, stönade den påkörde, ska du backa?




Det var en banan som gick i en öken och plötsligt så hoppar en grön banan fram från bakom en kaktus och ropar BU!
- Fan va omogen du är, säger den gula bananen.

Hahahahah!!!


Go natt!! :o)


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0