Tjohoo!!

Jonny, jag jobbar på det där med kommentarerna, har mailat dom iaf!! :o)

Fick höra att det inte går att kommentera min blogg, men snart så!! :o)

Jaha, då är det julafton imorgon då!! :oD

Jag ska ju inte vara hemma , så det är så SKÖNT å slippa allt stök med julmat och så!!! Men tomten har visst varit här!!

:oD





HUR jag än gjorde, så vart bilden sådär!! Hahah Tomten e full!!! Hahahahahh

Vi har gjort julgodis idag....mysigt! :o)



hahha muppar!!! *älskar er*

Nu är dom ute å gör en snögubbe härutanför... :o)



Å så måste jag dela ut en tistel, till alla föräldrar, som skiter i sina barn när det är jul!!! PINSAMT!



// " Your time will come!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0