Lucia

Idag e ja trött! Kom i säng alldeles för sent i natt! Men "I´ll sleep when i´m dead", som Jon Bon Jovi skulle ha sagt! :o)

I torsdags hade min son lucia firande i skolan, å jag har då aldrig sett maken till gullig pepparkaka!! :o) Han skrålade på så fint så!

I fredags hade jag en kompis här, å vi kollade på Idol finalen ihop..å VISST vann rätt person? JAG tycker det iaf! :oD

Igår var jag hos en annan kompis. Vi lagade mat ihop å myste...det var jättetrevligt! Hon hade en tam (!!) fjäril hemma hos sig!! Helt sjukt alltså.... :o)


Har ALDRIG sett en tam fjäril förrut!! :o)


Vi kom hem på förmiddagen idag, efter att ha lämnat tillbaka bilen och tagit en fika hos han som lånade ut den. :o) *tack älsklingen*

Sen hade vi såklart adventsfika här..det är ju redan tredje advent god damn!!! Fasen va fort det går alltså...(sa flickan... he he ). Vi har sjungit adventsånger här hela eftermiddagen..jääättevackert..nästan så man fått en tår i ögonvrån!!! :oP mohahah!!!




Just det! Idag RED(!!) ett luciatåg förbi här utanför fönstret! hahah fan va förvånad ja blev! 



Nu ska ja kolla film!! :o)


// " I can´t watch you kill yourself, that´s why I walk away.."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0