DÅ var det dags..

...å betala lite räkningar då...yiiihaaa!! *INTE!*

Idag var det griskallt ute, så man behövde ju värma sig när man kom in..alla gör det olika men här valde vi varm choklad! Mohahaha GOTT!!

Skulle egentligen har åkt lite pulka också, men som sagt , kallt ute å sonen har lite hosta så...nope, inte idag. Det blev bara en liten promenad... :o)

Igår gjorde jag lite mer slingor å klippte mig lite..det känns skönt...men jag ÄR ju verkligen velig, när det gäller hårfärg alltså!! Har jag mörkt, vill jag vara ljus, å tvärtom!! Knivigt läge där!! :oD

Två dar kvar till nyårsafton! Jag tror att nästa år kommer å bli ett bra år!! :o) Iaf enligt spådamen jag blev spådd av...nice.. :oD

Va händer på nyårsafton då?? Det e sådär halvkul me nyår tycker jag.. jag gillar julen bättre!! :oD

Å dessutom ska sonen bort å det e ju tråkigt... Buhuuu..
 


// " I`ve got LIFE!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0