Andra Avenyn..

Hahah vilket skitprogram!! B skådisar juh... :o)

Ändå verkar programmet populärt...hmm...

Kom hem strax efter åtta idag, för jag har jobbat kväll. Vi hade julfest, astrevligt! :o)

Det var knytis..å gissa om det va mycket god mat!! :o)

Men EN sak, e väldigt trist, och det är att kommunen har bestämt sig för, att inte ge sina anställda julklappar mer!!?? WHAT???

Här sliter ca 7000 människor ett helt ÅR, och kan inte ens få en JULKLAPP??? Höjden av snålhet, å väldigt dålig personalpolitik tycker jag!!! :o(

Mig veterligen, finns det ingen annan arbetsplats, som inte ger sin personal uppskattning...??

Och dessutom har julklappen (samma de tre sista åren..) inte kostat mer än 300 000!!! Skitpengar juh.

I övrigt har det varit en bra dag. Fullt upp bara... :o)

Sonen va hos mormor, å bakade peppisar, medans ja jobbade...jättefina! Å han hade gjort dom helt själv!! *Errrkkiiii* :o)

Han hade dessutom ätit oavbrutet!!! Haha grabben kanske VÄXER!? Vore ju inte en dag för tidigt isf... he he

 

Nää nu ska ja lägga mig å plugga lite...har varit alldeles för segt på den fronten på sistone...



// " Find a new one to fool
Leave and don’t look back. I won’t follow..."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0