Torsdagen 6/8

Idag va det dags för sonen att äta i skolan. Han va mkt mallig när jag hämtade honom, och berättade stolt, att han kunde bära sin egen bricka! :o)

Det är nog spännande det där, med att börja skolan...plötsligt känner han sig så stor. :o)

Själv vill jag inte att semestern ska ta slut, för det e helt underbart att bara va... :oS

Inget jobb, inget plugg...bara göra roliga saker me barnen!! :o) Men, det brukar ändå gå ganska fort att komma in i vardags lunken igen, det vet ja ju... 

Min stora son, har haft en kompis här i två dagar, en jättegullig tjej. Dom har kollat på film, å skrattat halva nätterna... :o)

Har umgåtts me mina vänner, å igår va vi på ett mysigt bad med barnen! :o) Men nog faan e de varmt ute nu!! :o)

Puss!

// " Don´t forget, to remember, who takes the fall.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0