Dagens simpson...

Simpsonscitat

"We started out like Romeo and Juliet, but it ended up in tragedy."
-Milhouse


LIIITE sol fick vi på oss idag- härligt!   :oD

På jobbet är det full fart, vi håller på för fullt att ta emot nya barn. Det går jättebra, men det e mycket att göra hela tiden! :o)
Dom e ju såå små!!   :o)

Hemmet har jag knappt hunnit med alls, de här senaste dagarna, men idag fick jag iaf undan alla strukna kläder, som låg kvar på vardagsrumsbordet, sorterade. Rensade lillemans lådor, och fick ihop till två proppfulla kassar, med jättefina, men för små, eller "på gränsen" kläder!! På så vis, fick jag loss en låda, till resten av mina kläder, som ej får plats i mina klädlådor. :oD

Jag gillar å rensa, men det gäller ju att tiden finns oxå.... :oP

Det här e ett av de senaste tillskotten i garderoben:

Coolisch!!  8o)

Nu börjar det ju komma så mycket kul i alla butiker i o m höstkollektionerna!! :o)

Var nere på byn igår, efter jobbet och sprang runt lite...hittade faktiskt en hel del som ja ville ha. :o)
Förutom det, så är det ju två födelsedagar i antågande.. :o)
Presenterna , kirrade jag i går, så dom e klara iaf!! Det känns ju nice.. :o)

Nu är det bara resten av städningen samt bakningen kvar!! Voine voine, NÄR ska man HINNA... :oD


Nä nu är det dags å lägga sig å plugga lite, måste säga att jag ser fram emot helgen!!! :o)

Den här boken läser jag nu, och den e verkligen bra!

En handbok för alkoholbehandlare

Shooooo!!  Å... slagga lugnt!! :o)


//" Sanning eller lögn, man ger vad man får.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0