Tjing tjing

Kom precis hem efter att ha varit på en bra föreläsning. :o)

Den handlade om språkutveckling hos barn osv...och han som föreläste e intressant att lyssna på!

Slö kollar lite på Efterlyst nu...och jag kan inte undvika att slås av, hur våldet i vårt samhälle trappas upp hela tiden. Nu var det just om en liten tanta...i 80 års åldern (!!) som blivit rånad, när hon skulle iväg med en hjälpsändning till fattiga polska barn!!! FYYYY FAAAAN säger jag!!!! Vad ska man GÖRA??? NÅT måste ju förändras, DEN SAKEN är klar iaf!!! :o(

Det finns ju ingen RESPEKT, i samhället längre....
Usch.

I morgon ska jag tillbaka till tandis igen. Jag hoppas att allt ser bra ut nu..men jag äter ju pencillin, så det borde det göra. :o)

By the way, så hade jag en nice påsk!!! :oD

Nää nu ska jag hänga lite tvätt, å sen ta te å macka... :oP

Herråh!!! :o)




// "I´m with pokerface!"  :oP







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0