måndag å sonens namnsdag!!

...är det idag! :o)

Vi kom hem för en liten stund sedan, och han har med sig en kompis hem fr förskolan...så jag passar på att skriva lite, innan ja ska fixa käk åt dom små liven. :o)

Hade en underbart skön helg! Nästan barnledig, så när som på min stora kille. :o)

Så min fundering var, om jag skulle stor städa, passa på att sooooova , eller, om jag skulle passa på att göra lite "vuxen" grejjer, ni vet, sånt som e lite svårare  att göra med en femåring i släptåg.... jag bestämde mig naturligtvis för det sistnämnda.... Mohahahha!! :o)

Så i fredags var jag på bio och såg Australia, den var lång men bra!!! :o) 
Sen göör det ju inget, att killen i filmen inte ser helt tokig ut heller..... ;oP

På lördagen var det ju supernice väder!! Satt på ballen i säkert tre timmar, i bikini, å det var sååå varmt å skönt!! :o)

Ge mig flera såna dagar!! :o)

På kvällen var vi bjudna på middag på Kottstigen...så trevligt vi hade! Vi fick helstekt rostbiff med potatis gratäng...får ost röra, sallad....mmmm sååå gott!! :o)

Sen spöade jag allihopa i musik buzz, några gånger.... ;oP

Vi var hemma typ halv tre på natten..vi hade as roligt!!! :o)

Så jag sov inte ihjäl mig , men det var det värt!! :o)

Hur har er helg varit???? Bra hoppas jag! :o)

By the way...är det nån som vet hur länge det ska göra ont i munnen efter att man har dragit ut en tand jäkel???? :o(

Tjing tjing...har inte tid att skriva mer!! :oP

// " I wanna dance with somebody"





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0