Lååångfredag

Underbart väder idag! Var såå hett på ballen så ja va tvungen att gå in å städa istället för att sitta där å njuta!! hahhaha ;oP

Skönt att få städningen avklarad iaf!! Fast påskduken lånade jag ut, för ja tänkte att det e bättre att den ligger hemma hos den vi äter middagen hos.....än här. :o)

Sitter å kollar på ett program me Beatles låtar nu...White Album...tyvärr har dom skrapat ihop en serie totalt okända artister, att fira detta album med...har bara känt igen Eric Gadd än så länge....he he ...fast musiken är ju bra iaf. :o)

Pratade me Jaana idag...roligt!!! Hon e en fin vän.  :o) *pieni kuulta* haha

Hajja!!!! Nu kör dom "Revolution" i nån HIP HOP VERSION på teve!!! HÄDA INTE!!!!!! :O( *GRRRRR*

Sååå va har vi mer gjort här då...ojoj..det e så mkt , ,men inget ja vill skriva om här!!! :oD

Jag äter pencillin iaf, för det blev inflammation där tanden har suttit...fick gå tillbaka till tandis i onsdags...eftersom jag blev febrig osv.... mår sådär halvbra pga det ...men fick pencillin på..eller i kanske ja ska säga...såret...å i tablettform...så nu borde det ordna upp sig faktiskt!! :oD

Nää nu ska jag gå å fixa påskäggen här!! :oD

Och NEJ, ja flög inte till Blåkulla igår...för det var redan FULLT me bitchar där!! hahahha :oP


// " Sing hallelujah!! " BoD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0